Min kanske hundrade bloggpaus.

Vet inte vad jag ska göra med min blogg, den suger rakt ut. Känner mig mest bara dryg och inte alls seriös. Tror jag lägger den här åt sidan ett tag till jag kommer på vad jag ska blogga om, ska även försöka fixa ny design, men allt är så upp och ner och ena sekunden är allt bra sen nästa är inget bra. Jag har också fått ett jobb, jag ska börja träna och halkat efter i skolan så jag måste försöka få tiden att räcka till och just nu känner jag att lägger den här åt sidan. Så jag håller mig för tillfället till min andra blogg som har lösenord. Jag återkommer här när jag helt enkelt kommit på med idér och orkat fixa en ny design, som jag nu nämt två gånger.  Och när jag planerat min tid som jag vill ha det.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0